بیوگرافی مسی

بیوگرافی وعـکس بازیکنان بارسلونا
بارسلونا فراتر از یک باشگاه
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بیوگرافی وعـکس بازیکنان بارسلونا و آدرس fcbali77.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





اولین گل
يك‌ فوروارد كامل‌ زماني‌ كارش‌ را صحيح‌ انجام‌ داده‌ كه‌ گلي‌ را به‌ ثمر رسانده‌ باشد. «مسي‌» در اين‌ ديدار گلي‌ به‌ ثمر نرساند، اما يك‌ بار در موقعيت‌ گل‌ قرار گرفت‌ كه‌ دفاع‌ حريف‌ روي‌ او تكل‌ خطا انجام‌ داد و يك‌ ضربه‌ آزاد به‌ نفع‌ «بارسا» اعلام‌ شد و زننده‌ اين‌ ضربه‌ هم‌ كسي‌ نبود جز رونالدينيو كه‌ با اين‌ ضربه‌ اولين‌ گل‌ بازي‌ را به‌ ثمر رساند.

خرید عینک ویفری
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 29 آذر 1391برچسب:, ] [ 17:50 ] [ علی برادران ]

ژاوي هرناندس کروواس
ژاوي تمام عمر فوتبالي خود را در نوکمپ گذرانده است. او زماني که تنها 11 سال داشت به بارسا پيوست. پيشرفت او بسيار سريع بود تا اينکه در فصل 97-98 از تيم جوانان وارد تيم دوم بارسا شد.
در تيم دوم بارسا او به مغز متفکر تيم جوردي گونزالو تبديل شد و به همراه تيم جواز صعود به دسته دوم را کسب کرد.
روياي ژاوي يعني شروع رسمي کار با تيم اصلي زماني تحقق يافت که او در تابستان 1998 در سوپر جام اسپانيا برابر مايورکا بازي کرد. او در ترکيب ثابت بود و گلزني کرد، شروعي که براي او بهتر از اين نميشد. ژاوي همچنين در قهرماني ليگ در فصل 1998-99 با مربيگري فن گال نقش مهمي را ايفا کرد که بارزترين مورد گل بسيار مهم او در نوئوو زوريا بود که شانس هاي تيم را براي قهرماني افزايش داد.

خرید عینک ویفری
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 29 آذر 1391برچسب:, ] [ 17:45 ] [ علی برادران ]

مشخصات فردي

نام: آندرس اينيستا لوخان
پست: هافبک
محل تولد: فوئنتيلبيا (آلباسته)
تاريخ تولد: 11-05-1984
قد: 170 سانتيمتر
وزن: 65 کيلوگرم

خرید عینک ویفری
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 29 آذر 1391برچسب:, ] [ 17:43 ] [ علی برادران ]

سسک کوچولو به دنیا اومد

اطلاعات بیشتر : او فرزند اول خانواده است. مادرش نوریا سولر رئیس یک کمپانی فروش مواد غذایی و پدرش فرانسسک فابرگاس (هم اسم خودش) معمار است.پدربزرگ و پدرپدربزرگ وی نیز همین شغل را داشته اند.پدرش در جوانی فوتبال بازی می کرد و درواقع اولین مربی فوتبال سسک بود. اولین خاطره او از فوتبال به هفت سالگی اش بر میگردد. وقتی در مسابقات بین مدارس آرنیس در سه مسابقه سه گل زد وقهرمان شد. خودش می گوید" آن روز شادترین بچه در دنیا بودم و همان روز بود که تصمیم گرفتم فوتبالیست شوم."

خرید عینک ویفری
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 29 آذر 1391برچسب:, ] [ 17:43 ] [ علی برادران ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آرشیو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 16
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 24
بازدید کل : 2580
تعداد مطالب : 9
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



define('WP_CONTENT_FOLDERNAME', 'نام جدید'); define('WP_CONTENT_DIR', ABSPATH . WP_CONTENT_FOLDERNAME ); define('WP_CONTENT_URL', 'آدرس سایت'.WP_CONTENT_FOLDERNAME); define('WP_PLUGIN_DIR', WP_CONTENT_DIR . '/plugins' ); define('WP_PLUGIN_URL', WP_CONTENT_URL.'/plugins');